Je logo is je eerste indruk

Door middel van een effectief logo maakt u veel meer verschil dan u zelf zou vermoeden. De kernwaarden van uw logo vertalen zich intern op operationeel vlak, terwijl ze naar de buitenwereld in uw marketing worden toegepast. De som van dit alles is de onzichtbare kracht die we 'imago' of 'uitstraling' noemen.

Het ontwikkelen van een logo is een belangrijk project voor elke onderneming. Toch gaat dit veel verder dan alleen het ontwerpen, of een oordeel over 'mooi' of 'lelijk'. Het logo moet ook de waarden en de visie van een organisatie uitdragen. Een geslaagde toepassing van die visuele bouwstenen op de verschillende dragers bepalen mee het succes van uw logo.

Goderis wint logowedstrijd Febelsafe

Febelsafe, opgericht in mei 1973, is de Belgische Federatie van leveranciers en dienstverleners inzake veiligheid en welzijn bij het werken.

De leden van Febelsafe helpen bedrijven bij hun veiligheidsbeleid. Febelsafe is aldus van een Belgische beroepsfederatie uitgegroeid tot de representatieve PBM beroepsfederatie.

Lees Verder